Installatietraject

Zo werkt het installatietraject van jouw laadoplossing

Benieuwd hoe het aanvragen en installeren van een laadoplossing bij Mobilitics verloopt? We begeleiden je van configuratie tot automatische verrekening. Dit kun je verwachten:

1. Jij kiest je gewenste laadoplossing

Via onze online configurator stel je eenvoudig je laadoplossing samen, afgestemd op jouw situatie.

2. Wij nemen contact met je op

Binnen twee werkdagen neemt ons team contact met je op om de aanvraag te bespreken en waar nodig te personaliseren.

3. Aanleveren van gegevens

Je ontvangt een e-mail met het verzoek om enkele foto’s en gegevens aan te leveren van je meterkast en de gewenste laadlocatie. Zo kunnen wij je situatie goed beoordelen.

4. Je ontvangt een persoonlijke offerte

Op basis van jouw input maken wij een offerte op maat.
Is er iets onduidelijk of ontbreken er gegevens? Geen probleem. Neem gerust contact op via binnendienst@mobilitics.nl of bel 088 374 97 49, dan passen we de offerte aan op jouw wensen.

5. Akkoord op de offerte

Ga je akkoord met de offerte? Dan kun je binnen het offerteportaal nog aanvullende informatie opgeven, zoals of thuisverrekening van toepassing is.

6. De installatie van jouw laadoplossing

Op de afgesproken dag verzorgt Mobilitics de volledige installatie.

Zorg ervoor dat:

  • De meterkast is opgeruimd
  • De route van de meterkast naar de laadplek vrij is van obstakels
  • De kruipruimte toegankelijk en droog is (indien van toepassing)

Een standaardinstallatie neemt gemiddeld een halve werkdag in beslag.

7. Vergoeding van laadkosten (indien van toepassing)

Heb je gekozen voor thuisverrekening? Dan:

  • Worden de gemaakte laadkosten automatisch vergoed
  • Worden deze kosten vanaf de eerste volledige kalendermaand aan je werkgever gefactureerd

Is je werkelijke stroomtarief hoger dan ons standaardtarief van €0,32 per kWh? Geef je tariefwijziging dan door via:
www.mobilitics.nl/tariefwijziging