Laadpas

Wanneer u een elektrische of hybride auto rijdt, dan wilt u natuurlijk niet onderweg zonder stroom komen te staan. Daarom is het niet alleen van belang dat u uw auto kunt opladen als u thuis of op uw werk bent, maar ook wanneer u onderweg bent. De laadpas van Mobilitics biedt hierin de uitkomst. Met onze laadpas kunt u uw auto gemakkelijk opladen wanneer u onderweg bent.

Laadpas aanvragen

Via onderstaande button vraagt u uw eigen laadpas aan. De pas ontvangt u binnen drie werkdagen.

Laadpas aanvragen

Laadpas activeren

Als u al een laadpas heeft en deze wilt activeren, kiest u laadpas activeren.

Laadpas activeren

Uw persoonlijke account

Gebruikt u al uw laadpas? Log dan hier in om inzicht te krijgen in al uw laadsessies.

Inloggen

De laadpas van Mobilitics

Met de laadpas van Mobilitics kunt u bij meer dan 100.000 laadstations in het binnen- en buitenland laden. Onze laadpassen worden zowel zakelijk als privé aangeboden. Zo kunt u als werkgever uw werknemers stimuleren om op een duurzame manier te reizen. Maar kunt u ook als een particuliere rijder genieten van het gemak van een laadpas.

Vraag een laadpas aan

Laadpas - Mobilitics
Laadpas Europa - Mobilitics

Laadpas Europa

Met de laadpas van Mobilitics kunt u niet alleen bij laadstations in Nederland terecht, maar in heel Europa. Wanneer u een langere rit door Europa wilt maken dan hoeft u zich dus geen zorgen te maken over het laden. Met de laadpas van Mobilitics kunt u dus zorgeloos op reis, zowel in Nederland als in het buitenland.

Kosten laden met laadpas

Wanneer u kiest voor een laadpas van Mobilitics dan kunt u kiezen voor een laadpas met of zonder abonnement. Wanneer u kiest voor een laadpas met abonnement betaalt u een vast bedrag per maand waarvoor u kosteloos ongelimiteerd kunt laden. Bij de keuze voor een laadpas zonder abonnement betaalt u iedere laadsessie een vast starttarief.

Kosten laadpas

Gratis laadpas bij laadpaal

Bij het afnemen van een laadpaal van Mobilitics ontvangt u een gratis laadpas. Zo hoeft u zich thuis, op het werk en onderweg geen zorgen te maken over het laden van uw auto. Zo kunt u optimaal genieten van uw elektrische of hybride auto!

Meer over onze laadpalen

Vraag een laadpas aan

Wilt u een laadpas van Mobilitics aanvragen? Doorloop dan de stappen in onze configurator en we sturen hem zo spoedig mogelijk naar u op!

Vraag een laadpas aan

Veelgestelde vragen over onze laadpalen

Heeft u een vraag over onze laadpassen? Bekijk dan onderstaande veelgestelde vragen om te zien of het antwoord op uw vraag ertussen staat.

Bij de laadvorm 'Flex Laden' betaalt u enkel voor gebruik. Zo heeft u geen vaste maandelijkse kosten, maar betaalt u per laadsessie. Het starttarief per laadsessie bedraagt € 0,50. Kortom, u kiest voor maximale flexibiliteit. Wij adviseren dit laadpakket wanneer u uw elektrische auto meestal thuis zal opladen.

 

Wilt u onbeperkt laden voor een vast bedrag per maand? Kies dan voor de laadvorm 'Zeker Laden'. Voor slechts € 4,95 per maand kunt u verder kosteloos ongelimiteerd laden waar en wanneer dat nodig is. Wij adviseren dit laadpakket wanneer u verwacht veel onderweg te zullen opladen of als u op werk oplaadt.

 

Heeft u hulp nodig bij het kiezen van een laadpakket? Bel dan gerust met onze klantenservice via 088-3749749.

 

Bekijk de tarieven

Als uw laadpas niet werkt bij een laadpunt dan kunnen er meerdere oorzaken zijn:

  • Het laadstation leest de laadpas niet goed. Probeer op verschillende manieren de laadpas voor de aangegeven plek van het laadstation te houden.
  • Het laadstation accepteert de laadpas niet. Even geduld, het kan 10 seconden en soms iets langer duren. Het helpt niet om de laadpas vaker achter elkaar tegen het laadstation te houden.
  • De laadpas is geaccepteerd, maar het laadstation begint niet met laden. Controleer of de stekkers aan beide kanten goed aan de connectoren zijn aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers nog extra goed aan.
  • Het lampje van het laadstation kleurt rood. In dat geval heeft het laadstation een storing.
  • De laadpaal is niet geregistreerd als openbare laadpaal. Dit kunt u controleren op de website www.oplaadpalen.nl.
  • De stekker waarmee u probeert te laden, is defect. Wellicht kunt u een andere stekker uitproberen.
  •  De laadpas is nog niet geactiveerd.

In alle gevallen kunt u het beste eerst het telefoonnummer dat op het laadpunt staat bellen. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze laadpaal klantenservice. U kunt bellen met 088-3749749.

Bij Fastned laadpunten laadt u uw auto op zoals u gewend bent. U kunt ook de Fastned App downloaden. Koppel uw laadpas aan het account door uw NL-pasnummer in te voeren. Deze staat op uw laadpas of laadsleutelhanger.

Op www.oplaadpunten.nl ziet u snel waar alle oplaadpunten staan in Nederland en in tal van andere landen.

Met de Mobilitics laadpal kunt u in Nederland en Europa bij ruim 100.000 oplaadpunten uw auto opladen. Op www.oplaadpunten.nl ziet u snel waar de oplaadpunten staan.

In uw online overzicht ziet u wat u per oplaadsessie betaald heeft. Dit is een totaal bedrag. Dit bedrag bestaat uit:

  • starttarief
  • het kWh-tarief dat de provider berekent x het aantal kWh dat u geladen heeft
  • in sommige gevallen betaalt u ook een bedrag voor de tijd die u aan het laadstation staat


Het tarief per oplaadprovider kan sterk variëren. Wij berekenen dit tarief 1 op 1 aan u door. Dit geldt ook voor laadsessies in het buitenland.

Neem contact op met onze klantenservice. U kunt op werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur bellen met 088-3749749.

Bel zo snel mogelijk naar onze klantenservice om te melden dat uw pas verloren of gestolen is. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 18.00 uur via 088-3749749.

Voor elke extra laadpas en/of laadsleutelhanger brengen we éénmalig € 3 in rekening.

Andere vraag over onze laadpassen?

Heeft u een vraag over onze laadpassen? Wij helpen u graag. Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!